مراحل ثبت نام در وب مانی webmoney
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

وب مانی چیست و چه کاربردی دارد؟

 

وب مانی webmoney یک سامانه ی پرداخت الکترونیکی است که ویژگی اصلی آن داشتن امنیت بالاست. امروزه افراد برای انجام تراکنش های مالی در کسب و کارهای آنلاین از این سامانه استفاده می کنند. وب مانی در کوتاه ترین زمان، عملیات تراکنش مالی را انجام می دهد، بدون اینکه نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری باشد. ویژگی دیگر این سامانه این است که وقتی شما تراکنشی را انجام می دهید، اطلاعات شما محفوظ و غیرقابل شناسایی است. امکان لغو تراکنش، پس از اتمام کار نیز وجود ندارد.

در حال حاضر میلیون ها نفر از سرتاسر دنیا از خدمات وب مانی webmoney استفاده می کنند و همچنان آمار این افراد رو به افزایش است. در نقطه ی مقابل هم، خدمات این سامانه روزانه در حال بروز رسانی و پیشرفت است. بدین ترتیب افراد بیشتری را برای انجام تراکنش های مالی از طریق این سامانه ترغیب می کند.

 

وب مانی با ارائه ی رمز پویا به کاربران خود از طریق پیامک یا نرم افزار Enum سعی بر آن دارد تا امنیت سامانه را بالا ببرد. در مورد نسخه ی کلاسیک سامانه، که روی ویندوزها نصب است، وب مانی برای کاربران فایل کلید مخصوص ارائه می دهد. کاربر می تواند در قسمت تنظیمات حساب خود با یک یا چند آی پی، از ورود دیگران به حساب خود جلوگیری کند.

 

ثبت نام در وب مانی :

برای ثبت نام در وب مانی دو روش وجود دارد :

  • نصب نگهدارنده ی وب مانی (webmoney keeper)
  • روش برخط

زمانی که در وب مانی webmoney ثبت نام را انجام دهید به شما گواهینامه ی الکترونیکی ارائه می شود. در این زمان دو حالت اتفاق می افتد :

  1. شما اطلاعات شخصی خود را کاملا ثبت می کنید که در این صورت به شما گواهینامه ی تشریفاتی ارائه می شود.
  2. شما اطلاعات شخصی خود را ثبت نمی کنید که در این صورت به شما گواهی نامه ی ناشناس تعلق می گیرد.
  3. وب مانی webmoney

 

مراحل ثبت نام در وب مانی webmoney  به شرح زیر است :

  1. در ابتدا وارد سایتcom  شده و روی sign up  کلیک کنید.
  2. در این مرحله از شما یک شماره موبایل درخواست می کند تا کد تایید را به آن ارسال نماید. از شماره موبایل معتبر در این قسمت استفاده کنید. این نکته نیز مهم است که شماره موبایل وارده شده باید بدون صفر باشد.
  3. در مرحله ی سوم ثبت نام در وب مانی پس از آنکه (کد ارسالی) برای شما را در جای مورد نظر وارد کردید باید یک گذرواژه ی امن برای حساب خود انتخاب کنید. در ادامه از شما سوال می کند که قوانین سایت را قبول دارید یا نه ؟ فعال کردن تیک آبی به منزله ی قبول کردن قوانین است. در نهایت روی دکه ی continue کلیک کنید.
  4. با پایان مرحله ی سوم حساب کاربری شما ایجاد می شود. در این مرحله شما می توانید اولین کیف پول وب مانی webmoney را بسازید. بهتر است در ابتدا کیف پول دلاری ساخته شود، هرچند امکان ساخت انواع کیف پول وجود دارد. برای ایجاد کیف پول در پنل اصلی کاربری خود روی گزینه ی Add کلیک کنید.
  5. بعد از ایجاد کیف پول کافی است روی آن کلیک کرده تا اطلاعات شماره حساب شما نمایان شود. این شماره حساب را می توانید به کسانی که می خواهند برای شما پول الکترونیکی واریز کنند، بدهید.

 

خرید وب مانی :

خرید وب مانی دشوار نیست فقط کافی است به پنل حساب کاربری خود بروید و بخش خرید وب مانی webmoney را کامل کنید. در اینجا مقدار پول مورد نیاز خود را به واحد دلار وارد می کنید و این مبلغ از حساب شما کسر شده و به کیف پول شما اضافه می شود.

بانک مرکزی روسیه مجوزهای لازم را به این سیستم مالی داده است. با توجه به بحث تحریم ها، روسیه در حال حاضر تحریمی برای ایران اعمال نکرده است. استفاده از وب مانی webmoney بسیار کاربردی است زیرا مشکلات تجاری را مرتفع می کند.

جهت بررسی بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان و بروکرها بر روی مطلب کلیک کنید.

 

 

صرافی های وب مانی :

به زبان ساده صرافی وب مانی عملیات خرید و فروش وب مانی و همچنین نقد کردن موجودی های ارزی را انجام می دهد. صرافی قابلیت این را نیز دارد که شما با پرداخت ریال، حساب وب مانی خود را شارژ کنید.

شارژ کردن کیف پول این امکان را به شما می دهد تا از سایت های بین المللی خرید کرده و یا به کشورهای خارجی پول ارسال کنید.

اینکه شما یک صرافی معتبر را انتخاب کنید حائز اهمیت است. در غیر این صورت امنیتی برای حساب ایجاد شده و همچنین کیف پول وب مانی شما وجود نخواهد داشت.

یکی از خدمات صرافی خرید ارزهای دیجیتال است. همان طور که اشاره کردیم هر کاربر می تواند چندین کیف پول با واحد های مختلف داشته باشد. شما می توانید در صرافی با پرداخت ریال، ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین و یا اتریوم خریداری کنید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com





:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: